Vizualni identitet projekta cross renoHome sastoji se od elemenata poput logotipa, roll-upa, postera, brošura, letka, rokovnika, USB stickova i platnenih torbi, pri čemu svaki služi kao vidljiv brend misije, vrijednosti i ciljeva projekta.
Vizualni identitet cross renoHome nije samo skup dizajnerskih elemenata; to je moćan alat za komunikaciju, zagovaranje i osnaživanje. Stvarajući prepoznatljiv brend koristeći različite elemente, cross renoHome ima za cilj ostaviti trajan dojam, inspirirati akciju i potaknuti pozitivne promjene u sektoru energetske obnove..
Logotip cross renoHomea nije samo grafički prikaz, već prepoznatljiva slika na različitim komunikacijskim kanalima osiguravajući uspjeh inicijative za energetsku obnovu. Dizajniranje logotipa za Hrvatski One-Stop Shop (OSS) za energetsku obnovu ključno je za prepoznavanje brenda, profesionalizam i učinkovitu komunikaciju.
Dizajn logotipa
Prilagođen nadolazećim događajima i angažmanu, cross renoHome roll-up i plakat sastoje se od logotipa projekta i ključne poruke. Roll-up i plakat cross renoHomea privlači pažnju, učinkovito komunicirajući ciljeve projekta i pozivajući na sudjelovanje i suradnju različitih dionika.
Roll-up
Plakat
Brošura i leci stvoreni su za široku diseminaciju projekta različitim ciljnim skupinama. Ovaj promotivni materijal bit će distribuiran široj javnosti poput građana koji žive u obiteljskim kućama, građana koji borave u višestambenim zgradama, upravitelja zgrada i privatnog sektora najma (vlasnika i stanara); poslovni sektor poput javnih i privatnih komunalnih poduzeća; tvrtke koje pružaju usluge energetske obnove; male i srednje tvrtke koje posluju u području održive energije i financijski sektor poput predstavnika odgovornih za stvaranje financijskih shema poput državnih ili lokalnih nepovratnih sredstava za obnovu, banaka i inovativnih financijskih shema poput crowdfundinga.
Brošura
Ikonice projekta imaju važnu ulogu u komunikacijskim alatima, zaobilazeći jezične barijere kako bi prenijele poruke. Za komunikacijske potrebe projekta dizajnirane su tri ikone: jedna za One-Stop Shop, druga za usluge OSS-a i treća za Marketplace.
Usluge OSS-a
One-Stop Shop
Marketplace
Rokovnik, platnena torba i USB stickovi cross renoHoma ukrašeni logotipom projekta, ne samo da jačaju vidljivost brenda već i ističu važnost razmjene znanja i izgradnje kapaciteta u sektoru energetske obnove. Osim same promocije, platnene torbe cross renoHomea utjelovljuje predanost projekta održivosti i ciljevima zaštite okoliša. Distribucijom ovih torbi, nadamo se poticanju održivog načina života među zajednicom i ostvarivanju pozitivnog utjecaja na ekološke prakse.
Bilježnica
USB stickovi
Torba za nošenje
Web-stranica cross renoHome
Online prisutnost je važna za širenje priče cross renoHomea i poticanje angažmana u digitalnoj sferi. Putem intuitivne i informativne web-stranice, dionici mogu pristupiti resursima, biti informirani o događajima i inicijativama te se povezati s istomišljenicima i organizacijama.
Domena web-stranice projekta je https://crossreno.door.hr/
Saznajte više o stvaranju vizualnog identiteta projekta u dostupnom dokumentu na poveznici “Identitet projekta i specifično web mjesto projekta i web stranice partnera”.