Croatian One Stop Shop for Intergrated Home Renovation

S prvim danom listopada kreće projekt crOss renoHome!

 

Ciljevi projekta crOss renoHome su:

ponuda cjelovitog riješenja energetske obnove za vlasnike kuća na jednom mjestu (One stop shop – OSS) s ciljem objedinjavanja procesa obnove što će u konačnici dovesti do intenziviranja projekata obnove obiteljskih kuća i višestambenih zgrada u Hrvatskoj, čineći ih energetski učinkovitijima i neovisnijima o fosilnim gorivima uz zadržavanje iste (ili čak bolje) unutarnje kvalitete i udobnosti.

Specifični ciljevi:

1. Uspostava One Stop Shopa u Zagrebu na temelju postojećeg Centra za smanjenje energetskog siromaštva i nadogradnja postojećeg One Stop Shopa u Križevcima.

2. Pružanje cjelovite i standardizirane usluge građanima na dubinskoj energetskoj obnovi obiteljskih kuća i višestambenih zgrada.

3. Okupljanje tehničkih, financijskih i pravnih stručnjaka na jednoj platformi kako bi se olakšala distribucija informacija zainteresiranim ciljnim skupinama.

One stop shop (OSS) – pilot faza

Pilot faza započinje obukom 7 energetskih savjetnika koji će raditi u OSS-u, te će se ista nastaviti izradom poslovnog plana, standardiziranih ugovora, otvaranjem izložbenog prostora (showcase inovativnih tehnologija) i završiti uspostavom tržišta. OSS će raditi u tri operativna modela (paketa usluga). Svi ovi koraci bit će integrirani kao paketi usluga kako bi se pojednostavio put korisnika u usporedbi s postojećim pristupima – u kojima su građani sami morali proći kroz cijeli proces – (potraga za energetskim konzultantima, građevinskim stručnjacima, dobavljačima i bankama), ali i građanima koji se želi prijaviti na javne pozive za subvencioniranje energetske obnove i ugradnje sustava OIE.

Glavne aktivnosti:

• izrada standardiziranog ugovora za obnovu obiteljskih kuća i višestambenih zgrada
• formiranje poslovnog modela za uspostavu OSS-a
• formiranje tržišta putem online platforme koja povezuje i podržava različite dionike u procesu obnove (vlasnici kuća, poslovni sektor, financijski sektor).
• izrada komunikacijske strategije; izrada promocijskog i informativnog materijala; diseminacija projektnih rezultata putem raznih komunikacijskih kanala.

Partneri:

1. KLIK, ENERGETSKA ZADRUGA – Križevci, Hrvatska
2. HRVATSKI SAVJET ZA ZELENU GRADNJU, CGBC – Zagreb, Hrvatska

Trajanje projekta:

48 mjeseci (1. listopada 2023. – 30. rujna 2027.)
Uloga DOOR-a na projektu:
Vodeći partner na projektu

Vrijednost projekta:
919.017,65 EUR

Izvor financiranja:
LIFE2027, LIFE-2022-CET-crOssrenoHome

Objava: 2. listopada, 2023.